بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


و ....این بود سهم سپاهان در دیدار تیم ملی مقابل کویت!

http://esesclub.com/public/album_photo/f6/6f/03/3698a_0f85.jpg?c=d576

ظاهرا در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل کویت حتی یک بازیکن سپاهانی را هم نتوانستیم با ذره بین مشاهده کنیم!بنده خدا آقای رحیمی مدیر عامل سپاهان که بدجوری دنبال ستاره تیمش در ترکیب اصلی می گشت!اما اگر شما دیدید،ایشان هم دیده!
تنها بازیکنی که امکان بازی کردن برای چند دقیقه ای در ترکیب تیم ملی مقابل کویت بصورت فیکس وجود داشت،ظاهرا چند روزی هست مصدوم شده و نمی تواند تیم ملی ایران را همراهی کنه!ان شاالله به یاری پزشکان تیم ملی و سپاهان و کاهش مقداری از سیاه بازیهایش،سرحال و قبراق مقابل استقلال در جام حذفی بازی خواهد کرد!
فقط می ماند احسان حاج صفی و حضور بیست و چند دقیقه ای وی که؛ کلاحاج صفی در دقایق کمی که به ترکیب تیم ملی اضافه شد،یکباراز داور بازی کارت زرد دریافت کرد و یک موقعیت مناسب را نیز از روی ضربه ایستگاهی که امکان گل شدن آن توسط نکونام خیلی بالا تر بود از دست داد تا عملکرد نسبتا ضعیفی در همین دقایق کم بازی داشته باشد!  
حاج صفی حتی با بازی ضعیف خود موجب آوردن فشار بیش از حد کویتی ها به جناح چپ تیم ملی شده بود و عملکرد ضعیف وی در منطقه چپ تیم ملی باعث خطاهای مکرر دیگر بازیکنان تیم و نهایتا گرفتن اخطارهای توسط مهرداد پولادی و ...دیگر
بازیکن منطقه چپ دفاعی و میانی ایران شده بود!
حالا استقلالی ها ماندن و 4 ملی پوش خسته و یک دیدار حساس و مهم در 10 فرودین مقابل سپاهان اصفهان.فرض کنید این دیدار قرار بود 9 فروردین یعنی پس فردا انجام بشه!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 1 / 1392برچسب:بازیهای مقدماتی جام ملتهای آسیا,ملی پوشان استقلال,سپاهان اصفهان,جام حذفی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com